Теоретичні засади прийняття управлінських рішень в сфері маркетингу на малих підприємствах харчової промисловості
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Теоретичні засади прийняття управлінських рішень в сфері маркетингу на малих підприємствах харчової промисловості
|
|
| Creator |
Овдіюк, О. М.
Ovdiyuk, O. |
|
| Subject |
маркетинг
малі агропідприємства управлінські рішення рекламний менеджмент реклама |
|
| Description |
Постановка проблеми. Для формування ринкової економічної системи в Україні необхідним є забезпечення ефективного функціонування сфери виробництва та послуг, подолання монополізму великих підприємств, послаблення соціальної напруги, підвищення життєвого рівня населення. В цьому контексті особливої значущості набуває розвиток малого бізнесу, що здатний забезпечити у відносно короткі терміни структурну перебудову економіки, одночасно формуючи надійну соціальну базу реформ – прошарок підприємців-власників.
|
|
| Date |
2018-09-03T13:02:58Z
2018-09-03T13:02:58Z 2017 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Овдіюк О. М. Теоретичні засади прийняття управлінських рішень в сфері маркетингу на малих підприємствах харчової промисловості / О. М. Овдіюк // Наукові читання – 2017 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ, Наук.-інновац. ін-т економіки та агробізнесу. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – Т. 3. – С. 150–154.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9132 |
|
| Language |
uk
|
|
| Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|