КОМУНІКАЦІЇ В СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
КОМУНІКАЦІЇ В СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ
|
|
| Creator |
Бондар, В.П.
Гаврилко, Т.О. |
|
| Subject |
—
комунікаційні інструменти, інтегровані маркетингові комунікації, маркетингові комунікаційні стратегії. коммуникационные инструменты, интегрированные маркетинговые коммуникации, маркетинговые коммуникационные стратегии. communicational instruments, intergr — |
|
| Description |
Досліджені особливості сучасних маркетингових комунікацій, умов і чинників, що впливають на формування інтегрованих маркетингових комунікацій і стратегій. Исследованы особенности современных маркетинговых коммуникаций, условий и факторов, влияющих на формирование интегрированных маркетинговых коммуникаций и стратегий. Peculiarities of modern marketing communications, terms and factors, affecting forming of intergrated marketing communications and strategies, were studied.
|
|
| Publisher |
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки) |
|
| Contributor |
—
|
|
| Date |
2012-06-01
|
|
| Type |
Рецензована стаття
— |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/153
|
|
| Source |
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 27 (2010)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 27 (2010) |
|
| Language |
uk
|
|
| Coverage |
—
— — |
|