ОЦІНКА ЗАГАЛЬНОГО ЧАСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАЯВКИ НА ДОДАТКОВУ ПОСЛУГУ СИСТЕМАМИ УПРАВЛІННЯ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
ОЦІНКА ЗАГАЛЬНОГО ЧАСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАЯВКИ НА ДОДАТКОВУ ПОСЛУГУ СИСТЕМАМИ УПРАВЛІННЯ
|
|
| Creator |
Шестопалов, С.В.
|
|
| Subject |
—
|
|
| Description |
Запропоновано результуючий скалярний критерій якості, необхідний для порівняння ефективності функціонування централізованої і децентралізованої систем управління та вказані часткові критерії, потрібні для його формування. Підкреслюється важливість значення загального часу обслуговування заявки на додаткову послугу в системі управління як часткового критерію якості управління. Зроблені викладки стосовно розрахунку зазначеного критерію
|
|
| Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
| Contributor |
—
|
|
| Date |
2009-09-01
|
|
| Type |
—
|
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/569
|
|
| Source |
Проблемы информатизации и управления; Том 3, № 27 (2009); 159-162
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 3, № 27 (2009); 159-162 Problems of Informatization and Management; Том 3, № 27 (2009); 159-162 |
|
| Language |
uk
|
|