Оцінка споживчого капіталу бренду
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Оцінка споживчого капіталу бренду
|
|
| Creator |
Писаренко, К. М.
Азарова, А. О. |
|
| Subject |
бренд
споживчий капітал споживчий капітал бренду |
|
| Description |
Запропоновано методичний підхід до оцінки споживчого капіталу бренду, як чинника підвищення конкурентоспроможності споживчих товарів довгострокового використання.
|
|
| Date |
2018-12-16T11:24:41Z
2018-12-16T11:24:41Z 2018 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Писаренко К. М. Оцінка споживчого капіталу бренду [Текст] / К. М. Писаренко, А. О. Азарова // Тези IV Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасний політичний стан в Україні та розвиток статистики й обліку в умовах глобалізації, загострення енергетичних проблем», м. Дніпро. 16-17 квітня 2018 р. – 2018. – С. 202–203.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22980 |
|
| Language |
uk_UA
|
|
| Relation |
Тези IV Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасний політичний стан в Україні та розвиток статистики й обліку в умовах глобалізації, загострення енергетичних проблем», м. Дніпро. 16-17 квітня 2018 р. : 202–203.
|
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Publisher |
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
|
|