Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
| Поле | Співвідношення |
| Title | Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти |
| Names |
Волкова, Катерина Сергіївна
Volkova, Kateryna Serhiivna |
| Date Issued | 2017 (iso8601) |
| Abstract | У дисертації виявлено ступінь розробленості проблеми формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Визначено сутність та компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Розроблено модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в процесі інклюзивної освіти: формування позитивної мотивації у майбутніх учителів початкових класів щодо прояву педагогічної творчості в оцінювальній діяльності в умовах інклюзивної освіти; корекція на основі контекстного підходу змісту навчальних дисциплін щодо формування у майбутніх учителів початкових класів уявлення про специфіку оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти; активізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу через упровадження інноваційних методів та форм підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в процесі інклюзивної освіти. |
| Genre | abstract |
| Topic | оцінювальна діяльність |
| Identifier | Волкова, К. С. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до оцінювальної діяльності в умовах інклюзивної освіти [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.04 – теорія і методика проф. освіти / К. С. Волкова ; МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [наук. керівник О. І. Рассказова]. – Суми, 2017. – 20 с. |