Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
| Поле | Співвідношення |
| Title | Особливості діяльності вчителя в умовах інклюзивного навчання |
| Names |
Чупахіна, Світлана Василівна
Chupakhina, Svitlana Vasylivna |
| Date Issued | 2018 (iso8601) |
| Abstract | В статті проаналізовано сучасні підходи підготоки вчителів до роботи з дітьми з особливими потребами в умовах загальноосвітнього закладу. Обґрунто¬вано особливості організації інклюзив¬ного освітнього середовища та психолого-педагогічного супроводу дити¬ни з особливими потребами. Охаракте-ризовано основні принципи організації психолого-педагогічного супроводу дітей у системі інклюзивної освіти, з врахуван¬ням сучасних підходів до педагогічної діяльності вчителя в умовах супроводу. Доведено, що запорукою успіху створення освітнього середовища для дітей, які навчаються в умовах інклюзивного навчання, є організація та здійснення комплексного підходу та вміння фахівців об'єднувати цілі і завдання у різних сферах впливу. |
| Genre | Article |
| Topic | діти з особливими освітніми потребами |
| Identifier | Чупахіна, С. В. Особливості діяльності вчителя в умовах інклюзивного навчання [Текст] / С. В. Чупахіна // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VII Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2018 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 48–54. |