Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
| Поле | Співвідношення | 
| Title | Interactive Demonstration with Multiple Representation іn Learning оf Magnetic Field Concepts | 
| Names | 
							Фатмарянті, С. Д.
								 Fatmarianti, S. D. Супармі, A. Suparmi, A. Сарванто Sarvanto Ашаді Ashadi  | 
	
| Date Issued | 2017 (iso8601) | 
| Abstract | Метою даного дослідження є підтвердження ефективності використання інтерактивної демонстрації з різними зображеннями для підвищення розуміння студентами понять теорії магнітного поля. Вибірка з 62 студентів вибирається випадковим чином з числа учнів старших класів. Результати тесту показали, що розподіл учасників є нормальним. В експериментальному класі навчання проводилося з використанням інтерактивної демонстрації з різними зображеннями, в той час як у контрольних класах навчання проводилося традиційно. Результат дослідження показує, що (1) навчання із використанням інтерактивних демонстрацій з з різними зображеннями є більш ефективним в плані підвищення у студентів розуміння понять теорії магнітного поля в порівнянні з традиційним навчанням; (2) використанням різних способів зображення допоможуть школяреві мінімізувати труднощі, повязані з векторним добутком та використанням правила буравчика, орієнтації векторів. Модель навчання розглядається в якості альтернативи на заняттях з метою навчання учнів формулювати їх відповіді різними способами при вивченні абстрактних понять. | 
| Genre | Article | 
| Topic | інтерактивна демонстрація | 
| Identifier | Fatmaryanti, S. D. Interactive Demonstration with Multiple Representation іn Learning оf Magnetic Field Concepts [Текст] / S. D. Fatmaryanti, A. Suparmi, Sarwanto, Ashadi // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.]. – Суми : [Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2017. – Вип. 4 (14). – С. 138–142. |