Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
| Поле | Співвідношення |
| Title | Аналіз основних підходів до визначення якості освіти |
| Names |
Аннєнкова, Ірина Петрівна
Annienkova, Iryna Petrivna |
| Date Issued | 2010 (iso8601) |
| Abstract | У статті проаналізовано сутність поняття «якість освіти». Показано, що якість освіти має два аспекти: внутрішній (відповідність нормі, стандарту) і зовніщній (відповідність потребам споживача). Виділено п'ять основних підходів до визначення поняття «якість освіти»: соціальний, соціокультурний, інституціонально системний, управлінський, комплексний. |
| Genre | Article |
| Topic | освіта |
| Identifier | Аннєнкова, І. П. Аналіз основних підходів до визначення якості освіти [Текст] / І. П. Аннєнкова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 239–248. |