Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії
|
|
| Creator |
Зозульов, Олександр
Царьова, Тетяна |
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2019-01-10T09:54:04Z
2019-01-10T09:54:04Z 2018 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Зозульов О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії / Олександр Зозульов, Тетяна Царьова // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 3. – С. 47–54.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26811 |
|
| Language |
uk
|
|