Метакогнітивний компонент рефлексії в навчальній діяльності студентів
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
https://eprints.oa.edu.ua/7494/
|
|
| Title |
Метакогнітивний компонент рефлексії в навчальній діяльності студентів
|
|
| Creator |
Оксентюк, Н. В. (N. Oksentiuk)
|
|
| Subject |
Психологія
|
|
| Description |
У статті обґрунтовано роль рефлексії як складової метапізнання у навчальній діяльності студентів ВНЗ. Зокрема, описано її взаємозв’язок із метапізнанням та окреслено ключові аспекти рефлексивних процесів у процесі формування ефективної навчальної діяльності. (The article provides the characteristics of reflection as a component of metacognition in the educational activities of university students. In particular, there is a description of its relationships with metacognition, and key aspects of reflexive processes in the formation of effective learning activities are also outlined.) |
|
| Publisher |
Видавництво Національного університету «Острозька академія»
|
|
| Date |
2016
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
https://eprints.oa.edu.ua/7494/1/14.pdf
Оксентюк, Н. В. (N. Oksentiuk) (2016) Метакогнітивний компонент рефлексії в навчальній діяльності студентів. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.3). с. 144-151. |
|