Розробка наукових основ маркетингу інновацій
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Розробка наукових основ маркетингу інновацій
|
|
| Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Прокопенко, Ольга Володимирівна Прокопенко, Ольга Владимировна Prokopenko, Olha Volodymyrivna Тєлєтов, Олександр Сергійович Телетов, Александр Сергеевич Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Божкова, Вікторія Вікторівна Божкова, Виктория Викторовна Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Суміна, Ольга Миколаївна Сумина, Ольга Николаевна Sumina, Olha Mykolaivna Біловодська, Олена Анатоліївна Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna Махнуша, Світлана Михайлівна Махнуша, Светлана Михайловна Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Олефіренко, Олег Михайлович Олефиренко, Олег Михайлович Olefirenko, Oleh Mykhailovych Шипуліна, Юлія Сергіївна Шипулина, Юлия Сергеевна Shypulina, Yuliia Serhiivna Карпіщенко, Марина Юріївна Карпищенко, Марина Юрьевна Karpishchenko, Maryna Yuriivna Мельник, Юлія Миколаївна Мельник, Юлия Николаевна Melnyk, Yuliia Mykolaivna Міцура, Олена Олексіївна Мицура, Елена Алексеевна Mitsura, Olena Oleksiivna Школа, Вікторія Юріївна Школа, Виктория Юрьевна Shkola, Viktoriia Yuriivna Троян, Марія Юріївна Троян, Мария Юрьевна Troian, Mariia Yuriivna Ілляшенко, Наталія Сергіївна Ильяшенко, Наталия Сергеевна Illiashenko, Nataliia Serhiivna Карпіщенко, Олександр Олексійович Карпищенко, Александр Алексеевич Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych Башук, Тетяна Олександрівна Башук, Татьяна Александровна Bashuk, Tetiana Oleksandrivna Івашова, Надія Василівна Ивашова, Надежда Васильевна Ivashova, Nadiia Vasylivna Нагорний, Євген Ігорович Нагорный, Евгений Игоревич Nahornyi, Yevhen Ihorovych Яковлева, Ганна Вадимівна Яковлева, Анна Вадимовна Yakovleva, Hanna Vadymivna Голишева, Євгенія Олексіївна Голышева, Евгения Алексеевна Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Домашенко, Марина Дмитрівна Домашенко, Марина Дмитриевна Domashenko, Maryna Dmytrivna Грищенко, Олена Федорівна Грищенко, Елена Федоровна Hryshchenko, Olena Fedorivna Олефіренко, Юлія Олександрівна Олефиренко, Юлия Александровна Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna Сагер, Людмила Юріївна Сагер, Людмила Юрьевна Saher, Liudmyla Yuriivna Овчаренко, Михайло Сергійович Овчаренко, Михаил Сергеевич Ovcharenko, Mykhailo Serhiiovych Мінько, Марина Ігорівна Минько, Марина Игоревна Minko, Maryna Ihorivna Іваницький, Ігор Юрійович Иваницкий, Игорь Юрьевич Ivanytskyi, Ihor Yuriiovych Феденко, Наталія Олексіївна Феденко, Наталия Алексеевна Fedenko, Nataliia Oleksiivna Пересадько, Г.О. Росохата, Анна Сергіївна Сигида, Л.М. Маленко, Я.О. Мухоїд, С.В. Росохатая, Анна Сергеевна Rosokhata, Anna Serhiivna |
|
| Subject |
маркетинг інновацій
інноваційний розвиток інновації інноваційний процес ризики комплекс маркетингу потенціал |
|
| Description |
Мета роботи – наукове обґрунтування і розробка теоретико-методологічних та методичних засад маркетингу інновацій, як концепції ринкової діяльності господа-рюючих суб’єктів на шляху інноваційного розвитку. Методи дослідження – системний підхід, діалектичний метод наукового пі-знання, фундаментальні положення сучасної економічної теорії, ризикології, марке-тингу, сучасні концепції управління інноваційною діяльністю, наукові праці вітчиз-няних та зарубіжних фахівців. Для вирішення завдань дослідження були використані: системно-структурний аналіз, порівняльний аналіз, статистичний аналіз, абстрактно-логічний аналіз, економіко-математичний аналіз, факторний аналіз, кореляційно-регресійний аналіз, матричний аналіз, методи експертних оцінок, структурно-логічного моделювання. Досліджено передумови формування концепції маркетингу інновацій, окрес-лено роль маркетингу та інновацій у забезпеченні економічного розвитку, висвітлено сутність та завдання маркетингу інновацій. Розглянуто теоретико-методичні основи стратегічного управління інноваційним розвитком у руслі концепції маркетингу інновацій. Розроблено підходи до формування теоретико-методичних основ ком-плексу маркетингу інновацій, зокрема, товарної і розподільчої політики, політики просування, політики комунікацій. Розроблено теоретико-методичні основи механі-зму оцінки результативності (з урахуванням ризику) маркетингу інновацій. Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик. Результати дослідження можуть використовуватись у практичній діяльності підприємств різних галузей та форм власності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27193 |
|
| Publisher |
Вид-во СумДУ
|
|
| Date |
2012-07-10T07:44:00Z
2012-07-10T07:44:00Z 2011 |
|
| Type |
Technical Report
|
|
| Identifier |
Розробка наукових основ маркетингу інновацій : звіт про НДР (заключний). Ч.1,2 / Кер. С.М. Ілляшенко. - Суми : Вид-во СумДУ, 2011. - 741 с.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27193 |
|
| Language |
uk
|
|