Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/27985/
|
|
| Title |
Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу
|
|
| Creator |
Білюк, І. Л.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
PE English |
|
| Description |
Стаття присвячена дослідженню візуальних елементів передачі інформації, що вживаються з метою реклами Олімпійських ігор. Наводяться приклади логотипів Олімпіад (2000–2020 рр.), створених з метою популяризації іміджу спортивних змагань у сучасному комунікативному просторі, а також для привернення уваги цільової аудиторії та акцентування важливої інформації. Вивчений експліцитний і імпліцитний зв'язок між вербальними і візуальними елементами. Проаналізовано доцільність використання візуальних елементів, що характеризують об’єкт рекламування.
|
|
| Publisher |
Вид-во НаУОА
|
|
| Date |
2017
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/27985/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F%20%D0%9E%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B3%202017.pdf
Білюк, І. Л. (2017) Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу. Наукові записки Острозької академії. Серія «Філологічна– Острог (67). pp. 45-51. |
|