Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/28015/
|
|
| Title |
Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту
|
|
| Creator |
Войналович, Л. П.
|
|
| Subject |
PE English
|
|
| Description |
Стаття присвячена дослідженню стилістичних особливостей реклами на матеріалі сучасних англомовних текстів. З’ясовано, що в англомовному рекламному тексті використовуються різноманітні засоби та прийоми задля створення певних стилістичних ефектів метою яких є спонукати потенційного покупця до придбання відповідного рекламованого товару та стимулювати збут продукції.
|
|
| Publisher |
Херсон
|
|
| Date |
2018
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/28015/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%92%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87%20%D0%9B%20%D0%9F%20%20%D0%A5%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD%202018.pdf
Войналович, Л. П. (2018) Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту. Науковий вісник Херсонського державного университету. Серія «Лінгвістика» (34). pp. 95-97. |
|