Запис Детальніше

Професійний розвиток педагога в умовах Нової української школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713003/
 
Title Професійний розвиток педагога в умовах Нової української школи
Teacher professional development in new Ukrainian school
 
Creator Базиль, Л.О.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті проаналізовано низку проблемних питань, пов’язаних із професійним розвитком педагога в сучасному освітньому просторі. Основу увагу зосереджено на механізмах професійного розвитку педагогів у рамках трьох стратегічних площин: саморефлексії виконуваної професійної діяльності, ознайомлення з педагогічним досвідом колег та набуття власного досвіду, утвердження індивідуального стилю професійної діяльності, самоактуалізації. Схарактеризовано особливості професійного розвитку як процесу взаємного підсилення особистісних і професійних якостей педагога та формування системно-цілісного феномена, що виражає індивідуально-суб’єктні аспекти фахово-педагогічної праці. Визначено основі перешкоди професійного зростання педагогічних працівників та вказано можливі шляхи їх подолання
The article analyzes some issues related to teacher professional development in the modern educational space. Particular attention is paid to the mechanisms of teacher professional development within the framework of three strategic areas, namely self-reflection of professional activity, familiarization with teaching experience of colleagues and acquisition of one’s own experience, strengthening of an individual professional style and self-actualization. The features of professional development as a process of mutual enhancement of teacher’s personal and professional qualities and development of the holistic phenomenon expressing some individual and subjective aspects of professional and educational work were characterized. The main obstacles to professional growth of teaching staff were determined. Some ways of overcoming them were indicated.
 
Publisher Умань : АЛМІ
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713003/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A3%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%8C_%D0%91%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D0%BB%D1%8C.pdf
- Базиль, Л.О. (2018) Teacher professional development in new Ukrainian school Наукові записки науково-дослідної лабораторії «Проблеми підготовки студентів-філологів до українознавчої роботи в школі» : Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми літературної освіти (пам’яті. pp. 12-18.