Соціальна реклама як спосіб впливу на свідомість громадян України
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Соціальна реклама як спосіб впливу на свідомість громадян України
|
|
| Creator |
Зинчина, А. Б.
Тимченко, Н. С. |
|
| Subject |
Город. Культура. Цивилизация (2018)
|
|
| Date |
2018-04
|
|
| Type |
Доклад на конференции или семинаре
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/51593/1/ilovepdf_com-96-98.pdf
Зинчина, А. Б. и Тимченко, Н. С. (2018) Соціальна реклама як спосіб впливу на свідомість громадян України. In: VIIІ міжнародна науково-теоретична Інтернет-конференція "Місто. Культура. Цивілізація", квітень 2018 р., Харків. |
|
| Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/51593/
|
|