Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/28250/
|
|
| Title |
Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення
|
|
| Creator |
Іванчук, Н. В.
|
|
| Subject |
L Education (General)
LB1501 Primary Education PE English |
|
| Publisher |
ЖДУ імені Івана Франка
|
|
| Date |
2018-11-30
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/28250/1/%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf
Іванчук, Н. В. (2018) Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. pp. 103-105. |
|