Використання статистичних методів у маркетингових дослідженнях
DSpace at ONEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Використання статистичних методів у маркетингових дослідженнях
					 Use of statistical methods in marketing research  | 
		|
| Creator | 
															Ольвінська, Ю.О.
					 Olvinskaya, Y.  | 
		|
| Subject | 
															генеральна сукупність
					 одиниця вибірки вибіркова сукупність похибка вибірки спостереження експеримент general population sampling unit sample collection sample error observation experiment  | 
		|
| Description | 
															Вказано на необхідність проведення маркетингових досліджень. Обґрунтовано причини використання вибіркового методу у маркетингових дослідженнях. Виявлено залежність обсягу вибірки від її похибок.
					 The necessity of conducting marketing research. Reasonably use sampling in market research. The dependence of the sample size from its errors.  | 
		|
| Date | 
															2019-02-15T23:41:17Z
					 2019-02-15T23:41:17Z 2018  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Ольвінська Ю. О. Використання статистичних методів у маркетингових дослідженнях / Ю. О. Ольвінська, А. А. Вітковська // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: збірник наукових студентських праць. – Одеса: ОНЕУ, 2018. – Випуск 4. - Частина ІІІ. - С. 191–195.
					 http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8385  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Publisher | 
															Одеський національний економічний університет
					 | 
		|