Запис Детальніше

ДОСВІД РОЗРОБЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ СТАНДАРТІВ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДОСВІД РОЗРОБЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ СТАНДАРТІВ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ
EXPERIENCE OF DEVELOPING PROFESSIONAL STANDARDS OF ACADEMIC STAFF IN THE HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS OF THE GREAT BRITAIN
 
Creator Skyba, Yurii
 
Subject атестація; Велика Британія; заклад вищої освіти; науково-педагогічні працівники; професійний стандарт.
certification; Great Britain; professional standard; institution of higher education; academic and teaching staff.
 
Description У статті з’ясовано потребу в розробленні Національної рамки професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великої Британії, що було пов’язано з необхідністю підвищення якості викладання науково-педагогічними працівниками, використання його як діагностичного інструментарію для проведення атестації та залежно від ролі яку виконує науково-педагогічний працівник розвитку його професійних компетентностей та/або покращення викладацької практики для кар’єрного зростання; розкрито еволюцію Національної рамки професійних стандартів науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великої Британії; встановлено суттєве удосконалення нової Національної рамки професійних стандартів  науково-педагогічних працівників як у цілях, так і  сферах діяльності, знаннях, професійних цінностях.
The article outlines the reasons for the development of the National Framework for Professional Standards of Scientists and Teachers of Great Britain, which was associated with the need to improve the quality of teaching by academic and teaching staff, its use as a diagnostic tool for their certification, and for development their professional competence depending on the role of teachers and / or improvement of teaching practice for career advancement. The evolution of the National Framework of Professional Standards of Scientific and Teachers of Higher Educational Institutions of Great Britain is disclosed; a significant improvement of the new National Framework of Professional Standards for academic and teaching staff has been established, both for purposes and fields of activity, knowledge and professional values.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor

 
Date 2018-09-08
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/547
10.28925/2312-5829.2018.3-4.0164
 
Source Освітологічний дискурс; 2018: № 3-4 (22-23); 283 - 298
Educological discourse; 2018: № 3-4 (22-23); 283 - 298
Освитологичный дискурс; 2018: № 3-4 (22-23); 283 - 298
2312-5829
10.28925/2312-5829.2018.3-4
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/547/457
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0