Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
| Поле | Співвідношення |
| Title | Методологічні підходи до вивчення рівня досягнень у музичній діяльності дошкільників зі зниженим зором |
| Names |
Бондаренко (Картава), Юлія Анатоліївна
Bondarenko (Kartava), Yuliia Anatoliivna |
| Date Issued | 2016 (iso8601) |
| Abstract | У статті автором висвітлено проблему основних методологічних підходів щодо вивчення рівня досягнень у музичній діяльності дошкільників зі зниженим зором, що відбувається за трьома напрями: музично-аксіологічним, музично-когнітивним, музично-праксеологічним. Вивчення дошкільників зі зниженим зором за виділеними автором напрямами дозволить виявити ступінь розвитку та сформованості таких показників складових досягнень у музичній діяльності, як: музична спрямованість, музична освіченість, музична та психофізична розвиненість, музична вихованість. Під час організації діагностичної роботи автором виділено об’єкти вивчення – знання, уміння і навички музичної діяльності та об’єкти спостереження – компоненти музичного і психофізичного розвитку, а саме: музично-мотиваційна сфера, музично-когнітивні, музично-сенсорні, психомоторні, музично-творчі здібності, а також музична вихованість. Виявлені порушення, недоліки, труднощі у досліджуваних показниках цих компонентів повинні стати об’єктами подальшого корекційного впливу у процесі музичної діяльності, яка набуває надалі кореційно-розвивальної спрямованості. Укладена методика вивчення рівня досягнень у музичній діяльності дітей дошкільного віку зі зниженим зором ґрунтується на розроблених нами методичних умовах щодо її організації. |
| Genre | Article |
| Topic | дошкільники зі зниженим зором |
| Identifier | Бондаренко, Ю. Методологічні підходи до вивчення рівня досягнень у музичній діяльності дошкільників зі зниженим зором [Текст] / Ю. Бондаренко // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна : збірник наукових праць / гол. ред. Мачинська Н. І. – Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2016. – Вип. 31. – С. 297–308. |