Запис Детальніше

Напрями реформуванняшкільної освіти

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Напрями реформуванняшкільної освіти
Directors of realization of school education
Направления реформированияшкольного образования
 
Creator Хомишин, Ірина
Khomyshyn, Irina
Хомишин, Ирина
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка”
Lviv Polytechnic National University
 
Subject освіта
загальна середня освіта
школа
якість
компетентність
автономія школи
education
secondary education
school
quality
competence
autonomy of the school
образование
общее среднее образование
школа
качество
компетентность
автономия школы
342.92(477)
 
Description Проаналізовано стан правового регулювання шкільної освіти та окреслено
ключові напрями реформування загальної середньої освіти. З’ясовано, що концепція
реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова
українська школа” на період до 2029 року передбачає розроблення нового закону “Про
загальну середню освіту” та плану дій з реформування системи загальної середньої
освіти. Доведено необхідність реформування середньої загальної освіти продиктоване
часом, новими вимогами суспільства. Законодавець формує нову нормативно-правову
базу, яка у разі успішної реалізації задекларованих положень, забезпечить розвиток
якісної, доступної шкільної освіти в Україні.
The article analyzes the status of legal regulation of school education and outlines the
key directions of reforming general secondary education. It was clarified that the concept of
realization of the state policy in the sphere of reforming of general secondary education "New
Ukrainian School" for the period up to 2029 envisages the development of a new law "On
general secondary education" and an action plan for reforming the system of general
secondary education. The necessity of reforming secondary education is dictated by time, new
requirements of society. The legislator forms a new regulatory framework, which, in the event
of successful implementation of the declared provisions, will ensure the development of highquality,
affordable school education in Ukraine.
В статье осуществлен анализ состояния правового регулирования школьного
образования и обозначены ключевые направления реформирования общего среднего
образования. Выяснено, что концепция реализации государственной политики в сфере
реформирования общего среднего образования “Новая украинская школа” на период до
2029 года предусматривает разработку нового закона “Об общем среднем образовании”
и плана действий по реформированию системы общего среднего образования. Доказана
необходимость реформирования среднего общего образования продиктовано тем,
новыми требованиями общества. Законодатель формирует новую нормативно-
правовую базу, в случае успешной реализации задекларированных положений,
обеспечит развитие качественной, доступной школьного образования в Украине.
 
Date 2019-03-01T10:28:13Z
2019-03-01T10:28:13Z
2018-02-26
2018-02-26
 
Type Article
 
Identifier Хомишин І. Напрями реформуванняшкільної освіти / Ірина Хомишин // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — № 889, випуск 17. — С. 86–92. — (Адміністративне та інформаційне право).
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/44628
Khomyshyn I. Directors of realization of school education / Irina Khomyshyn // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Yurydychni nauky. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — No 889, випуск 17. — P. 86–92. — (Administratyvne ta informatsiine pravo).
 
Language uk
 
Relation Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки, 889, випуск 17, 2018
https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/249613934
https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkolacompressed
https://www.dsau.dp.ua/ua/page/photo/dis_karpenko.pdf
http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_1_4
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
http://old.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/6223-
http://nbuviap.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=2367:reformaserednoji-
https://cyberleninka.ru/article/n/kompetentnostnyy-podhod-v-sisteme-vysshegoprofessionalnogo-obrazovaniya
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2010_1_33
https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/249793319
http://publications.lnu.edu.ua/bulletins/index.php/
https://mon
http://nbuviap.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=2367:reforma-serednoji-osviti-vukrajini&catid=8&Itemid=350
https://cyberleninka.ru/article/n/kompetentnostnyy-podhod-v-sisteme-vysshego-professionalnogo-obrazovaniya
http://publications.lnu.edu.ua/bulletins/index.php/pedagogics/article/view/4933
1. Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа” на період до 2029 року: Розпорядження Кабінету Міністрів України від14.12.2016. URL: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/249613934
2. Нова українська школа: концептуальні засади реформування середньої освіти. Міністерство освіти і науки України. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkolacompressed. pdf
3. Карпенко Н.М. Організаційно економічний механізм державного регулювання розвитку загальної середньої освіти в Україні. дис… кандидата наук з державного управління за спец. 25.00.02. URL: https://www.dsau.dp.ua/ua/page/photo/dis_karpenko.pdf
4. Кремень В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін. Український педагогічний журнал. 2015. № 1. С. 8−15. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_1_4.
5. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року: Указ Президента України від 25.06.2013 URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
6. Про освіту: Закон України від 05.09.2017 №2145-VIII. Офіційний веб-портал Верховної Ради України. URL: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
7. Про затвердження і введення в дію переліку національних освітніх індикаторів ефективності та якості загальної середньої освіти та методології їх обрахунку: Наказ МОН України № 1116 від 19.09.2016. URL: http://old.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/6223-
8. Беззуб І. Реформа середньої освіти в Україні. URL: http://nbuviap.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=2367:reformaserednoji- osviti-v-ukrajini&catid=8&Itemid=350
9. Матухин Д. Л., Низкодубов Г. А. Компетентностный подход в системе высшего профессионального образования. Язык и культура. 2013. № 1 (21). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/kompetentnostnyy-podhod-v-sisteme-vysshegoprofessionalnogo-obrazovaniya.
10. Курко М. Н. Стан та нормативно-правове врегулювання фінансового забезпечення освіти. Право і Безпека. 2010. № 1. С. 140−143. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2010_1_33.
11. Про затвердження формули розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами: Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 р. № 1088 URL: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/249793319
12. Ковальчук О. Автономія школи як стратегія децентралізації освіти (досвід європейських країн). Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. № 26. 2010. URL: http://publications.lnu.edu.ua/bulletins/index.php/ pedagogics/article/view/4933
1. Pro skhvalennia Kontseptsii realizatsii derzhavnoi polityky u sferi reformuvannia zahalnoi serednoi osvity “Nova ukrainska shkola” na period do 2029 roku: Rozporiadzhennia Kabinetu Ministriv Ukrainy vid14.12.2016. [On Approval of the Concept for the Implementation of the State Policy in the Field of General Secondary Education Reform "New Ukrainian School" for the period up to 2029: Order of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated 14.12.2016.]. Availableat: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/249613934
2. Nova ukrainska shkola: kontseptualni zasady reformuvannia serednoi osvity. Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy [New Ukrainian School: Conceptual Principles for Reforming Secondary Education. Ministry of Education and Science of Ukraine]. Availableat: https://mon. gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf
3. Karpenko N. M. Orhanizatsiino ekonomichnyi mekhanizm derzhavnoho rehuliuvannia rozvytku zahalnoi serednoi osvity v Ukraini. dys… kandydata nauk z derzhavnoho upravlinnia za spets. 25.00.02. [Organizational and Economic Mechanism of State Regulation of the Development of General Secondary Education in Ukraine.]. Availableat: https://www.dsau.dp.ua/ua/page/photo/dis_karpenko.pdf
4. Kremen V. H. Problemy yakosti ukrainskoi osvity v konteksti suchasnykh tsyvilizatsiinykh zmin [Problems of the quality of Ukrainian education in the context of modern civilizational changes.]. Ukrainskyi pedahohichnyi zhurnal. 2015. No. 1. рр. 8−15. Availableat: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_1_4.
5. Natsionalna stratehiia rozvytku osvity v Ukraini na period do 2021 roku: Ukaz Prezydenta Ukrainy vid 25.06.2013 [National Strategy for the Development of Education in Ukraine until 2021]. Availableat: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
6. Pro osvitu: Zakon Ukrainy vid 05.09.2017 № 2145-VIII. [About education: Law of Ukraine dated September 5, 2017 No. 2145-VIII]. Availableat: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
7. Pro zatverdzhennia i vvedennia v diiu pereliku natsionalnykh osvitnikh indykatoriv efektyvnosti ta yakosti zahalnoi serednoi osvity ta metodolohii yikh obrakhunku: Nakaz MON Ukrainy № 1116 vid 19.09.2016. [On Approval and Introduction of the List of National Educational Indicators of Efficiency and Quality of General Secondary Education and Methodology for their Calculation]. Availableat: http://old.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/6223-
8. Bezzub I. Reforma serednoi osvity v Ukraini [Reform of secondary education in Ukraine]. Availableat: http://nbuviap.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=2367:reforma-serednoji-osviti-vukrajini&catid=8&Itemid=350
9. Matukhin D. L., Nizkodubov G. A. Kompetentnostnyi podkhod v sisteme vysshego professional'nogo obrazovaniya [Competence approach in the system of higher professional education]. Yazyk i kul'tura. 2013. No. 1 (21). Availableat: https://cyberleninka.ru/article/n/kompetentnostnyy-podhod-v-sisteme-vysshego-professionalnogo-obrazovaniya.
10. Kurko M. N. Stan ta normatyvno-pravove vrehuliuvannia finansovoho zabezpechennia osvity. [Stan is the normative and legal rule of the financial backstopping industry]. Pravo i Bezpeka. 2010. No. 1. pp. 140− 143. Availableat: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2010_1_33.
11. Pro zatverdzhennia formuly rozpodilu osvitnoi subventsii mizh mistsevymy biudzhetamy: Postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 27 hrudnia 2017 r. No. 1088 [About the solidification of the wording of the bankrupt subordination of subventions to the municipal budgets]. Availableat: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/249793319
12. Kovalchuk O. Avtonomiia shkoly yak stratehiia detsentralizatsii osvity (dosvid yevropeiskykh krain) [School autonomy as a strategy for the decentralization of education (European countries experience)]. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia pedahohichna. No. 26. 2010 Availableat: http://publications.lnu.edu.ua/bulletins/index.php/pedagogics/article/view/4933
 
Rights © Національний університет „Львівська політехніка“, 2018
© Хомишин І., 2018
 
Format 86-92
7
application/pdf
image/png
 
Coverage Львів
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки