Методичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни «Облік і контроль маркетингової діяльності»
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Методичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни «Облік і контроль маркетингової діяльності»
|
|
| Creator |
Марущак, Леся Іванівна
|
|
| Contributor |
ТНТУ ім.І.Пулюя, м. Тернопіль, вул.Руська,56, к.е.н., доцент
|
|
| Description |
Методичні вказівки до написання курсової роботи містять вказівки щодо методики написання курсової роботи з дисципліни «Облік і контроль маркетингової діяльності». Метою складання даних вказівок є засвоєння знань облікового контрольного та аналітичного процесів на підприємстві. Для досягнення цієї мети передбачено повторення теоретичного матеріалу, виконання аналітичних завдань, які націлюють майбутніх спеціалістів на закріплення ними теоретичних знань і набуття практичних навиків з даної дисципліни
|
|
| Date |
2019-03-14T10:17:28Z
2019-03-14T10:17:28Z 2018 2018 |
|
| Type |
Methodical recommendations
|
|
| Identifier |
Методичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни «Облік і контроль маркетингової діяльності» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. Марущак Л.І. - Тернопіль, 2018. – 20 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27874 |
|
| Coverage |
ТНТУ ім.І.Пулюя
UA |
|
| Publisher |
ТНТУ ім.І.Пулюя
|
|