Загальна структура методики застосування ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation | 
															http://eprints.zu.edu.ua/28653/
					 http://lib.iitta.gov.ua/711730/?fbclid=IwAR05Qe92MUbK2mRcETlFeOzB_qKqVPVk4rgH0APWqq5dp1NK1YyM772GmDQ  | 
		|
| Title | 
															Загальна структура методики застосування ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів
					 | 
		|
| Creator | 
															Концедайло, В. В.
					 Вакалюк, Т. А.  | 
		|
| Subject | 
															LB2300 Higher Education
					 QA75 Electronic computers. Computer science QA76 Computer software  | 
		|
| Publisher | 
															Київ : ІІТЗН НАПН України
					 | 
		|
| Date | 
															2018
					 | 
		|
| Type | 
															Article
					 PeerReviewed  | 
		|
| Format | 
															pdf
					 | 
		|
| Language | 
															uk
					 ukraine  | 
		|
| Identifier | 
															http://eprints.zu.edu.ua/28653/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE_%D0%92%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BA.pdf
					 Концедайло, В. В. and Вакалюк, Т. А. (2018) Загальна структура методики застосування ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: Збірник матеріалів наукової конференції. pp. 141-145.  | 
		|