Ігрові технології вивчення біології в основній школі
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation | 
															http://eprints.zu.edu.ua/28720/
					 | 
		|
| Title | 
															Ігрові технології вивчення біології в основній школі
					 | 
		|
| Creator | 
															Ігнатенко, О. О.
					 Власенко, Р. П.  | 
		|
| Subject | 
															LB Theory and practice of education
					 LB1603 Secondary Education. High schools  | 
		|
| Description | 
															До  шляхів  активізації  навчально-пізнавальної  діяльності  учнів  належить використання ігор  у навчально-виховному процесі. Головною метою яких є поєднувати теоретичні  знання  з  практичною  діяльністю.  Гра  завжди  має  чіткі  рішення.  Це  одне  із чудових явищ життя,діяльність якого начебто марна і разом з тим необхідна. Проведення ігор – це багаті навчальні можливості, а для учнів гра, перш за все  – захоплююче заняття. У світовій педагогіці гра розглядається як будь -яке змагання, або змагання між гравцями, дії яких обмежені певними умовами та правилами і спрямовані на досягнення певної мети (виграш, перемога, приз, тощо) [1].  | 
		|
| Publisher | 
															Житомир: Вид-во «Євенок О.О.»
					 | 
		|
| Date | 
															2018
					 | 
		|
| Type | 
															Article
					 PeerReviewed  | 
		|
| Format | 
															text
					 | 
		|
| Language | 
															uk
					 ukraine  | 
		|
| Identifier | 
															http://eprints.zu.edu.ua/28720/1/%D0%86%D0%B3%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9E.%D0%9E._%D0%A0.%D0%9F.%D0%92%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_134-136.pdf
					 Ігнатенко, О. О. and Власенко, Р. П. (2018) Ігрові технології вивчення біології в основній школі. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. pp. 134-136.  | 
		|