ВІРТУАЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЛЯ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ ТА КІБЕРБЕЗПЕЦІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ
Кібербезпека: освіта, наука, техніка
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| ##plugins.schemas.marc.fields.022.name## | 
				2663-4023 | 
		|
| ##plugins.schemas.marc.fields.042.name## | 
				dc | 
		|
| ##plugins.schemas.marc.fields.245.name## | 
				ВІРТУАЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЛЯ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ ТА КІБЕРБЕЗПЕЦІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ | 
		|
| ##plugins.schemas.marc.fields.720.name## | 
				Buriachok, Volodymyr L. Shevchenko, Svitlana M. Skladannyi, Pavlo M. Київський університет імені Бориса Грінченка Київський університет імені Бориса Грінченка Київський університет імені Бориса Грінченка http://orcid.org/0000-0002-4055-1494 http://orcid.org/0000-0002-4055-1494 http://orcid.org/0000-0002-9736-8623 http://orcid.org/0000-0002-9736-8623 http://orcid.org/0000-0002-7775-6039 http://orcid.org/0000-0002-7775-6039  | 
		|
| ##plugins.schemas.marc.fields.520.name## | 
				
Кількість хакерських атак та матеріальних збитків, які отримують останнім часом країни світу щороку збільшується. Все це вказує на те, що потреба у фахівцях, здатних виявляти та оцінювати ознаки стороннього кібервпливу, моделювати можливі ситуації такого впливу та прогнозувати їх можливі наслідки, організовувати й підтримувати комплекс заходів щодо забезпечення інформаційної і кібербезпеки та протидіяти несанкціонованому проникненню протиборчих сторін до власних ІТ систем і мереж, забезпечити криптозахист власного  інформаційного ресурсу тощо, - буде зростати.
В даній статті акцентовано увагу на те, що питання кіберзахисту даних особливо гостро постало в Україні. Адже саме від якості отримуваної інформації й залежить наше майбутнє, зокрема й майбутнє нашої держави. Разом з тим в статті зроблено наголос на те, що жодна педагогічна теорія не буде реалізована в навчальній діяльності, якщо для її впровадження не буде розроблено відповідний алгоритм - алгоритм формування влсне фахових компетенцій майбутніх спеціалістів в області інформаційної та кібербезпеки.
На основі наукової педагогічної літератури в статті визначено поняття «віртуальна лабораторія» та її значення у навчальному процесі закладу вищої освіти. Обґрунтовано актуальність впровадження лабораторії для моделювання процесів в інформаційній та кібербезпеці. Представлено віртуальну лабораторію «навчальний кіберполігон»  Київського університету імені Бориса Грінченка та можливості її використання студентами у процесі вивчення технологій в інформаційній та кібернетичній безпеці.
 | 
		|
| ##plugins.schemas.marc.fields.260.name## | 
				Cybersecurity:  Education, Science, Technique 2018-12-21 00:00:00  | 
		|
| ##plugins.schemas.marc.fields.856.name## | 
				application/pdf http://csecurity.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/31  | 
		|
| ##plugins.schemas.marc.fields.786.name## | 
				Кібербезпека: освіта, наука, техніка; Том 2 № 2 (2018) | 
		|
| ##plugins.schemas.marc.fields.546.name## | 
				ukr | 
		|
| ##plugins.schemas.marc.fields.540.name## | 
				##submission.copyrightStatement## | 
		|