Маркетингові дослідження
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation | 
															http://eprints.zu.edu.ua/28969/
					 | 
		|
| Title | 
															Маркетингові дослідження
					 | 
		|
| Creator | 
															Павловська, Л. Д.
					 Павловський, Д. В.  | 
		|
| Subject | 
															H Social Sciences (General)
					 | 
		|
| Description | 
															У навчальному посібнику наведена робоча програма дисципліни;  навчально-методичне забезпечення лекційного курсу та презентації лекцій у Power Point; інструктивно-методичні матеріали до семінарських і практичних занять з конкретними завданнями, задачами, кейсами та прикладами їх вирішення; методичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи студентів; запитання до іспиту та прикдад завдання до модульної контрольної роботи; термінологічний словник. Значна увага приділена особливостям сучасних маркетингових досліджень, зокрема, пов’язаних з безбюджетним та Інтернет-маркетингом. Передбачається використання відео майстер-класів провідних вітчизняних та зарубіжних маркетологів.
					 | 
		|
| Date | 
															2017
					 | 
		|
| Type | 
															Teaching Resource
					 NonPeerReviewed  | 
		|
| Format | 
															text
					 | 
		|
| Language | 
															uk
					 ukraine  | 
		|
| Identifier | 
															http://eprints.zu.edu.ua/28969/1/2.%20%D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87.%20%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%B7%20%D0%9C%D0%94.pdf
					 Павловська, Л. Д. and Павловський, Д. В. (2017) Маркетингові дослідження. [Teaching Resource]  | 
		|