Науково-освітні електронні бібліотеки у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation | 
															http://eprints.zu.edu.ua/28972/
					 | 
		|
| Title | 
															Науково-освітні електронні бібліотеки у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників
					 | 
		|
| Creator | 
															Кучерук, О. А.
					 Караман, С. О. Караман, О. В.  | 
		|
| Subject | 
															L Education (General)
					 Q Science (General)  | 
		|
| Description | 
															У статті розглянуто проблему використання ресурсів електронних бібліотек у закладах вищої освіти, розкрито основні напрями застосування відповідних цифрових ресурсів та наведено методичні рекомендації. Обґрунтовано актуальність використання електронних бібліотек з метою підвищення якісного рівня фахової освіти студентів-філологів і їхньої наукової діяльності. Уточнено сутність поняття «електронна бібліотека». На основі аналізу наукових праць, синтезу навчально-методичних ідей, узагальнення власного досвіду педагогічної роботи з’ясовано стан використання електронних бібліотек у професійно орієнтованій підготовці майбутніх учителів-словесників, визначено умови ефективного використання ресурсів електронних бібліотек у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників. Здійснено аналіз практики використання ресурсів електронних бібліотек для підтримання навчання й наукових досліджень студентів-філологів. У цьому контексті описано результати опитування й анкетування студентів-філологів щодо активності й ефективності використання ресурсів електронних бібліотек в освітньому процесі. Емпіричним шляхом підтверджено, що інтеграція цифрових ресурсів електронних бібліотек у традиційну систему освіти філологів сприяє підвищенню внутрішньої мотивації до навчання, активізації самостійної інформаційно-пізнавальної діяльності студентів, формуванню ключових і фахових компетентностей. Наголошено, що ефективність опрацювання ресурсів електронних бібліотек у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників залежить від рівня ІКТ-компетентності студентів і викладачів. Визначено перспективи дослідження проблеми використання ресурсів електронних бібліотек як необхідного інструменту для осучаснення змісту і технологій професійної підготовки студентів-філологів.
					 | 
		|
| Publisher | 
															Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
					 | 
		|
| Date | 
															2018
					 | 
		|
| Type | 
															Article
					 PeerReviewed  | 
		|
| Format | 
															text
					 | 
		|
| Language | 
															uk
					 ukraine  | 
		|
| Identifier | 
															http://eprints.zu.edu.ua/28972/1/%D0%95-%D0%B1%D1%96%D0%B1%D0%BB.%20%D0%86%D0%9A%D0%A2%20%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82..pdf
					 Кучерук, О. А. and Караман, С. О. and Караман, О. В. (2018) Науково-освітні електронні бібліотеки у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників. Інформаційні технології і засоби навчання, 65 (3). pp. 152-165.  | 
		|