Особливості сформованості когнітивного компоненту моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/29109/
|
|
| Title |
Особливості сформованості когнітивного компоненту моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку
|
|
| Creator |
Федорова, М. А.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті подано визначення поняття «моральні цінності дітей старшого дошкільного віку», а також проаналізовано результати діагностики рівнів сформованості знань, що складають зміст моральної свідомості. Діагностика здійснювалась за такими показниками: узагальненість моральних понять; значимі смисли; усвідомлення моральних норм поведінки (норми допомоги, чесності, справедливості, слухняності / дисциплінованості); емоційний інтелект; здатність до аналізу ситуації.
|
|
| Date |
2017
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
pdf
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/29109/1/1_%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F_%D0%A4%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0.PDF
Федорова, М. А. (2017) Особливості сформованості когнітивного компоненту моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського (52). pp. 50-55. |
|