Методологічні підходи до аналізу інноваційної діяльності суб’єктів нововведень
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation | 
															http://eprints.zu.edu.ua/29130/
					 | 
		|
| Title | 
															Методологічні підходи до аналізу інноваційної діяльності суб’єктів нововведень
					 | 
		|
| Creator | 
															Коновальчук, І. І.
					 | 
		|
| Subject | 
															L Education (General)
					 | 
		|
| Description | 
															У статті обґрунтовано можливості використання евристичних ресурсів та інструментарію системного, синергетичного, культурологічного, акмеологічного, середовищного, проектного, технологічного, суб’єктного підходів у дослідженні освітніх інноваційних процесів та особливостей діяльності їх суб’єктів. Встановлено, що комплексність методологічних засад сприятиме синтезу знань та дозволяє встановити цілісний, взаємозалежний характер об’єктивних і суб’єктивних чинників результативності інноваційної діяльності.
					 | 
		|
| Publisher | 
															Київ: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України
					 | 
		|
| Date | 
															2015
					 | 
		|
| Type | 
															Article
					 PeerReviewed  | 
		|
| Format | 
															pdf
					 | 
		|
| Language | 
															uk
					 ukraine  | 
		|
| Identifier | 
															http://eprints.zu.edu.ua/29130/1/1_4.PDF
					 Коновальчук, І. І. (2015) Методологічні підходи до аналізу інноваційної діяльності суб’єктів нововведень. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (85). pp. 63-69.  | 
		|