Маркетинг інновацій: теоретичні засади та методи прогнозування
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетинг інновацій: теоретичні засади та методи прогнозування
Теорія і практика діяльності підприємств: монографія в двох томах. Т.1 / Нац. металург. академія України; за заг. ред. Л. М.Савчук, Л. М. Бандоріної . - Дніпро: Пороги, 2017. - 472 с. / Глущенко Л.Д., Пілявоз Т.М. Маркетинг інновацій: теоретичні засади та методи прогнозування - С. - 317-333. |
|
| Creator |
Глущенко, Лариса
Пілявоз, Тетяна |
|
| Date |
2019-04-16T13:54:48Z
2019-04-16T13:54:48Z 2017 |
|
| Type |
Monograph
|
|
| Identifier |
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24429
УДК 334.716 |
|
| Language |
uk_UA
|
|
| Relation |
Т.1;
|
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Publisher |
Дніпро: Пороги, 2017
|
|