Маркетинг у формуванні ринку молока і молочних продуктів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетинг у формуванні ринку молока і молочних продуктів
|
|
| Creator |
Савицька (Кудлай), Віра Григоріївна
Kudlay, Vira G. Кудлай, Вера Григорьевна Кудлай, Віра Григоріївна |
|
| Subject |
агромаркетинг
маркетинг молока і молочних продуктів сегментування ринку молока і молочних продуктів аналіз асортименту та переваг торговельних марок різних виробників молочної продукції |
|
| Description |
Розглядаються питання управління, планування, ціноутворення, розподілу та інформації, рекламного забезпечення молока і молочних продуктів, а також систематизовані маркетингові особливості молока і молочної продукції.
|
|
| Publisher |
ННЦ Інститут аграрної економіки
|
|
| Date |
2019-04-18T11:33:39Z
2019-04-18T11:33:39Z 2000 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Савицька В. Г. Маркетинг у формуванні ринку молока і молочних продуктів // Економіка АПК. – 2000. – № 12 – С. 75–76.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/9618 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27899 |
|
| Language |
uk
|
|