Ко-брендінг як засіб стимулювання продажу банківських продуктів і створення іміджу банківській організації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Ко-брендінг як засіб стимулювання продажу банківських продуктів і створення іміджу банківській організації
					 | 
		|
| Creator | 
															Бєгун, Катерина Анатоліївна
					 Begun, Kateryna Бегун, Екатерина Анатольевна  | 
		|
| Subject | 
															адаптація
					 ко-брендінг концепція ідея adaptation co-brending conception idea 336.717:339.187.6  | 
		|
| Description | 
															У статті досліджено поняття ко-брендінгу, умови його існування, ефект від ко-брендінгового процесу і його вплив на подальший розвиток банківської організації, як додаткового стимулювання збуту банківських послуг.
					 In this article the author investigates the notion of co-branding, the conditions of its existence, the effect of co-branding process and its influence to further development of the bank, as an additional distribution stimulus of banking services.  | 
		|
| Publisher | 
															ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
					 | 
		|
| Date | 
															2019-04-18T14:09:36Z
					 2019-04-18T14:09:36Z 2009-10-27  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Бєгун К. А. Ко-брендінг як засіб стимулювання продажу банківських продуктів і створення іміджу банківській організації / К. А. Бєгун // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 23. – С. 265–271.
					 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|