EFL learners’ perception and motivation
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation | 
															http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27188/
					 | 
		|
| Title | 
															EFL learners’ perception and motivation
					 Сприйняття студентами вивчення англійської мови та їх мотивація Восприятие студентами изучения английского языка и их мотивация  | 
		|
| Creator | 
															Громова, Наталія Михайлівна
					 | 
		|
| Subject | 
															Міжнародні
					 | 
		|
| Description | 
															Motivating students to learn has always been relevant in EFL classroom environment. Many scientists try to develop essential principles of raising their students’ motivation for learning through: academic optimism (McGuigan & Hoy, 2006), motivation and language identity study (Dörnyei & Ushioda, 2009; Anya, 2011), learning in a research environment (Zamorski, 2002); creating multilingual environments, active participation and academic engagement for learners (Higgins, 2017); challenging tasks (Reeves, 2009); clear instructions and feedback (Hattie & Timperley, 2007).  | 
		|
| Date | 
															2018
					 | 
		|
| Type | 
															Доповідь на конференції чи семінарі
					 PeerReviewed  | 
		|
| Format | 
															text
					 | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27188/1/N_Hromova_SRP_3_FPMV.pdf
					 Громова, Наталія Михайлівна (2018) Сприйняття студентами вивчення англійської мови та їх мотивація In: Scientific Research Priorities – 2018: theoretical and practical value, 27th-30th of November 2018, Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis University Nowy Sacz, Poland.  | 
		|