Особливості проведення антикризового маркетингу
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Особливості проведення антикризового маркетингу
|
|
| Creator |
Подвірна, Тетяна Володимирівна
|
|
| Date |
2019-05-14T18:36:01Z
2019-05-14T18:36:01Z 2019-04-10 |
|
| Type |
Conference Abstract
|
|
| Identifier |
Подвірна Т.В. Особливості проведення антикризового маркетингу / Т.В. Подвірна // Матеріали І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку» (10 квітня 2019). Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019. – 25-27 с.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27955 |
|
| Language |
uk
|
|
| Coverage |
UA
|
|
| Publisher |
ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», 2019
|
|