Основні методи маркетингового ціноутворення
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Основні методи маркетингового ціноутворення
|
|
| Creator |
Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Рябченко, І.М. |
|
| Subject |
маркетинг
ціноутворення ценообразование |
|
| Publisher |
Сумський державний університет
|
|
| Date |
2012-09-12T08:00:26Z
2012-09-12T08:00:26Z 2012 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Божкова, В.В. Основні методи маркетингового ціноутворення [Текст] / В.В. Божкова, І.М. Рябченко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми: СумДУ, 2012. - Т.5. - С. 28-30.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28177 |
|
| Language |
uk
|
|