Проблемність як сутнісна характеристика професійного мислення вчителя
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/29427/
|
|
| Title |
Проблемність як сутнісна характеристика професійного мислення вчителя
|
|
| Creator |
Дубасенюк, О. А.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
Аналізується роль педагогічного мислення у професійній діяльності учасників навчально-виховного процесу, що дозволяє дійти висновку про проблемність, яка виступає системотвірною одиницею аналізу педагогічного мислення та найбільшою мірою характеризує зміст професійного мислення вчителя. Подано умови виявлення проблемності у процесі вирішення педагогічної проблемної ситуації.
|
|
| Date |
2009
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/29427/1/%D0%94%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%81_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%BDi%D1%81%D1%82__21.05.19.pdf
Дубасенюк, О. А. (2009) Проблемність як сутнісна характеристика професійного мислення вчителя. Неперервна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід, прогноз : матеріали методолог. семінару АПН України. pp. 55-58. |
|