Компетентнісно-орієнтовані завдання, як спосіб перевірки компетентностей
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation | 
															http://lib.iitta.gov.ua/716079/
					 http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767  | 
		|
| Title | 
															Компетентнісно-орієнтовані завдання, як спосіб перевірки компетентностей
					 Competency-oriented tasks as a way of checking competencies  | 
		|
| Creator | 
															Вороненко, Т. І.
					 | 
		|
| Subject | 
															37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
					 373 Kinds of school providing general education  | 
		|
| Description | 
															У статті розглядаються компетентнісно орієнтовані завдання (задачі) (КОЗ), як спосіб перевірки компетентностей, зокрема предметних. Подано вимоги до складання КОЗ. Схарактеризовано 3 категорії задач: предметні, міжпредметні і надпредметні. Зазначено типи задач: задачі-порівняння, задачі-моделі, задачі-аналогії, задачі-структурування.
					 The article deals with competence-oriented tasks (tasks) (KOT), as a way of checking competence, in particular subject matter. Have been submitted of requirements for the KOTs. 3 categories of tasks are described: subject, interdisciplinary, and subjective. The types of tasks are indicated: tasks-comparison, task-models, problems-analogies, tasks-structuring.  | 
		|
| Publisher | 
															"Педагогічна думка"
					 | 
		|
| Date | 
															2017
					 | 
		|
| Type | 
															Article
					 PeerReviewed  | 
		|
| Format | 
															text
					 | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://lib.iitta.gov.ua/716079/1/anotovani_2017-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-168-169.pdf
					 - Вороненко, Т. І. (orcid.org/0000-0002-5020-3928 <http://orcid.org/0000-0002-5020-3928>) (2017) Competency-oriented tasks as a way of checking competencies Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік. pp. 168-169. ISSN 978-966-644-398-5  | 
		|