Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
| Поле | Співвідношення |
| Title | Сутність та компонентна структура художньо-емоційного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва |
| Names |
Чжоу Є
Chzhou Ye |
| Date Issued | 2018 (iso8601) |
| Abstract | У статті актуалізовано питання впливу музичного мистецтва на емоційну сферу особистості. Показано, що емоційна сфера особистості є полімодальним явищем, оскільки охоплює психологічні, фізіологічні, духовні, моральні, художньо-творчі модуси. Визначено сутність художньо- емоційного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. Теоретично обґрунтовано, що в їхній професійній підготовці художньо-емоційний досвід носить особистісно-творчий і компетентнісно-фаховий характер, він забезпечує процеси пізнання, емотивного реагування, переживання, інтерпретації творів, ґрунтується на художньо-образній пам’яті, що й позначається на його компонентній моделі. Компонентна модель складається з гностично-антропологічного, ціннісно-інтенціонального та творчо-праксеологічного компонентів. |
| Genre | Article |
| Topic | емоційна сфера |
| Identifier | Чжоу Є Сутність та компонентна структура художньо-емоційного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва [Текст] / Чжоу Є // Актуальні питання мистецької освіти та виховання : наукове видання / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: Г. Ю. Ніколаї, А. Валюга, Н. П. Гуральник та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – Вип. 2 (12). – С. 116–124. |