Стан готовності учнів початкової школи до самостійного засвоєння змісту підручника з іноземної мови
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/716405/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992 |
|
| Title |
Стан готовності учнів початкової школи до самостійного засвоєння змісту підручника з іноземної мови
Primary shool student's readiness to work with an English language textbook independently: results of survey |
|
| Creator |
Полонська, Тамара Костянтинівна
|
|
| Subject |
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages |
|
| Description |
У статті висвітлено результати дослідження стану готовності учнів початкової школи до самостійного засвоєння змісту підручника з іноземної мови.
The article provides results of the survey to estimate primary shool student's readiness to work with an English language textbook independently. |
|
| Publisher |
Педагогічна думка
|
|
| Date |
2019
|
|
| Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/716405/1/Polonska_Gotovnist_brief_99-100.pdf
- Полонська, Тамара Костянтинівна (orcid.org/0000-0002-5717-1041 <http://orcid.org/0000-0002-5717-1041>) (2019) Primary shool student's readiness to work with an English language textbook independently: results of survey In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 98-99. ISBN 978-966-644-469-4 |
|