Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства?
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства?
|
|
| Creator |
Мариненко, Наталія
Гой, Віта |
|
| Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
| Date |
2019-06-17T20:30:58Z
2019-06-17T20:30:58Z 2019-04-09 |
|
| Type |
Conference Abstract
|
|
| Identifier |
Гой В., Мариненко Н.Ю., 2019. Мережевий маркетинг – ефективний бізнес чи новий вид шахрайства? / Тенденції та перспективи розвитку маркетингу як основи конкурентоспроможності українських підприємств на європейському ринку. – Збірник тез І Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», с. 111–112.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28350 |
|
| Language |
uk
|
|
| Relation |
1. Що таке мережевий маркетинг? Емоційна і раціональна відповідь [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.education.ua/ua/articles/436/ 2. Луценко, Н.О., Демкура, Т.В. Парадоксальна природа глобальних трансформацій. «Молодий вчений», № 5.1 (57.1), 2018, с. 23–30.
|
|
| Rights |
ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
|
|
| Format |
111-112
|
|
| Coverage |
Тернопіль, ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
UA |
|
| Publisher |
ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
|
|