Запис Детальніше

Інноваційні підходи в освіті як механізм розвитку підприємництва та самозайнятості на сільських територіях

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційні підходи в освіті як механізм розвитку підприємництва та самозайнятості на сільських територіях
 
Creator Плотнікова, М. Ф.
Васильєв, М. Л.
Плотникова, М. Ф.
Васильев, М. Л.
Plotnіkova, M.
Vasyliev, M.
 
Subject родова садиба
сільські території
підприємництво
родовая усадьба
сельские территории
предпринимательство
family homestead
rural areas
entrepreneurship
 
Description Потреба формування системного підходу до вивчення та регулювання суспільно-економічних відносин життєдіяльності та господарювання на сільських територіях вигідно виділяє ці питання з низки загальних національних та міжнародних задач розвитку суспільства. Брак бюджетного фінансування активізує роль самостійно динамічно сформованих чинників, що ініціюють становлення системи з середини. При цьому головна роль відводиться Людині як генератору та реалізатору всіх ініціатив та змін. Від того, якими людьми будуть населені сільські території буде залежати якими напрямками будуть переважно розвиватись сільські території. Від того, який буде середній вік нових поселенців, їх освітній, інтелектуальний та культурний рівень, напрямок духовного спрямування виховання молоді, їх бачення розвитку території в організації життєдіяльності громади і вирішення питань виробництва товарів та надання послуг жителям конкретного населеного пункту організованого на принципах викладених в концепції «Родова садиба» буде залежати як швидко, якісно і ефективно будуть розвиватись дані сільські території.
Необходимость формирования системного подхода к изучению и регулированию общественно-экономических отношений жизнедеятельности и хозяйствования на сельских территориях выгодно выделяет эти вопросы по ряду общих национальных и международных задач развития общества. Отсутствие бюджетного финансирования активизирует роль самостоятельно динамически формируемых факторов, инициирующих становление системы изнутри. При этом главная роль отводится Человеку как генератору и реализатору всех инициатив и изменений. От того, какие люди будут жить на сельских территориях будет зависеть какими направлениями будут преимущественно развиваться сельские территории. От того, какой будет средний возраст новых поселенцев, их образовательный, интеллектуальный и культурный уровень, направление духовного воспитания молодежи, их видение развития территории в организации жизнедеятельности общества и решение вопросов производства товаров и предоставления услуг жителям конкретного населенного пункта организованного на принципах изложенных в концепции «Родовая усадьба» будет зависеть как быстро, качественно и эффективно будут развиваться данные сельские территории.
The need to form a systematic approach to the study and regulation of socio-economic relations of life and business in rural areas favorably highlights these issues on a number of common national and international tasks of social development. The absence of budget financing activates the role of independently dynamically formed factors initiating the formation of the system from within. At the same time, the main role is assigned to Man as the generator and implementer of all initiatives and changes. From what kind of people will live in rural areas will depend on what areas will develop rural areas. From what will be the average age of new settlers, their educational, intellectual and cultural level, the direction of the spiritual education of young people, their vision of the development of the territory in the organization of society and the production of goods and the provision of services to residents of a particular locality organized on the principles set out in the concept «Family estate» will depend on how quickly, qualitatively and effectively these rural areas will develop.
 
Date 2019-07-09T08:50:39Z
2019-07-09T08:50:39Z
2016
 
Type Conference materials
 
Identifier Плотнікова М. Ф. Інноваційні підходи в освіті як механізм розвитку підприємництва та самозайнятості на сільських територіях / М. Ф. Плотнікова, М. Л. Васильєв // Роль аграрних вищих навчальних закладів у розвитку малих форм господарювання як фактора соціально-економічної стабільності сільських територій та самозайнятості населення : зб. тез доп. міжнар. наук.-прак. конф., 23 листоп. 2016 р. – К. : Агроосвіта, 2016. ‒ С. 71−74.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9668
 
Language uk
 
Publisher Агроосвіта