Управління стратегічним розвитком промислового підприємства під час виведення нового товару на ринок в умовах ризику та невизначеності
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Управління стратегічним розвитком промислового підприємства під час виведення нового товару на ринок в умовах ризику та невизначеності
|
|
| Creator |
Тимошик, Михайло
|
|
| Subject |
управлінське рішення, підприємство, стратегія, товар, оцінка, ризик.
658.1 |
|
| Date |
2019-07-24T07:49:35Z
2019-07-24T07:49:35Z 2018 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
У статті запропоновано статистичний метод вибору оптимальної стратегії виведення нового товару на ринок, в основі якого лежить оцінка критеріїв, що характеризують управлінські рішення, які найкращим чином забезпечують досягнення максимального виграшу для промислового підприємства в умовах
ризику та невизначеності моменту початку конкурентної боротьби.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28878 |
|
| Language |
uk
|
|
| Relation |
Випуск 6 (17) 2018;
http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/67.pdf |
|
| Format |
369-375
|
|
| Coverage |
UA
|
|
| Publisher |
Східна Європа: економіка, бізнес та управління
|
|