Морфологічна специфіка оказіоналізмів у текстах української комерційної телереклами
eIR NUOS
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Морфологічна специфіка оказіоналізмів у текстах української комерційної телереклами
|
|
| Creator |
Назаренко, А. Д.
Щербак, О. В. |
|
| Subject |
оказіоналізм
рекламний текст телереклама морфологія |
|
| Description |
Статтю присвячено визначенню морфологічної специфіки оказіоналізмів, що функціонують у текстах сучасної української комерційної телереклами, а також деталізації сутності поняття «оказіоналізм» та його ознак.
Щербак, О. В. Морфологічна специфіка оказіоналізмів у текстах української комерційної телереклами / О. В. Щербак, А. Д. Назаренко // Матеріали XV Всеукр. наук.-метод. конф. студ. та молодих науковців "Прикладна лінгвістика 2019: проблеми і рішення", 16 трав. 2019 р. – Миколаїв : НУК, 2019. – С. 78–81. |
|
| Date |
2019-08-20T07:44:38Z
2019-08-20T07:44:38Z 2019-08-20 |
|
| Type |
Other
|
|
| Identifier |
http://hdl.handle.net/123456789/2667
|
|
| Language |
other
|
|
| Relation |
УДК;811.161.2’22:659.137
|
|