Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукції
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукції
ЭКОЛОГИЧНОСТЬ КАК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРОДУКЦИИ ECOLOGICAL COMPATIBILITY AS FACTOR OF COMPETITIVENESS OF PRODUCTION |
|
| Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych |
|
| Subject |
екологічні товари
екологічні потреби конкурентоспроможність мотивація споживання екопродукції мотивація виробництва екопродукції випереджаючий розвиток экологические товары экологические потребности конкурентоспособность мотивация потребления экопродукции мотивация производства экопродукции опережающее развитие ecological goods ecological requirements competitiveness motivation of ecoproduction consumption motivation of ecoproduction producing advancing development |
|
| Description |
У статті викладено результати досліджень, які обґрунтовують можливість і доцільність забезпеченняконкурентних переваг на ринку України за рахунок екологізації продукції і технологій її виробництва. Отримані результати можуть бути використані для оцінки ринкових перспектив різних видів екологічних товарів, точного окреслення їх цільових ринків і сегментів, цілеспрямованого управління конкурентоспроможністю конкретних товарів на обраних ринках чи сегментах.
В статьи изложены результаты исследований, которые обосновывают возможность и целесообразность обеспечения конкурентных преимуществ на рынке Украины за счет экологизации продукции и технологий ее производства. Полученные результаты могут быть использованы для оценки рыночных перспектив разных видов экологических товаров, точного очерчивания их целевых рынков и сегментов, целенаправленного управления конкурентоспособностью конкретных товаров на избранных рынках или сегментах. Results of the research that substantiates the possibility and expediency of providing competitive advantages in Ukrainian market at the expense ofecologizationof products and technologies of its production are presented in the article. The received results can be used forassessment of market prospects for various types of environmental goods, precise delineation of their target markets and segments, purposeful management of competitiveness of specific products in selected markets or segments. |
|
| Publisher |
ВНЗ "Національна академія управління"
|
|
| Date |
2012-10-12T07:50:14Z
2012-10-12T07:50:14Z 2012-09 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Ілляшенко С.М. Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукції / С.М. Ілляшенко // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 9 (135). – С. 143-150.
1993-6788 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29048 |
|
| Language |
uk
|
|