Інформаційна підтримка процесу управління маркетингом : [препринт]
eKMAIR
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Creator |
Лазоренко, Лариса
|
|
| Date |
2010-06-03T15:39:04Z
2010-06-03T15:39:04Z 2010 |
|
| Identifier |
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/797
|
|
| Description |
Управління маркетингом – це аналіз, планування, запровадження в життя і контроль за здійсненням заходів, розрахованих на встановлення, закріплення і підтримку вигідних обмінів з цільовими покупцями заради досягнення певних завдань організації, таких, як одержання прибутку, зростання обсягу збуту, збільшення частки ринку. Завдання управління маркетингом полягає у впливі на рівень, час і характер попиту таким чином, щоб це допомагало організації в досягненні поставлених перед нею цілей.
|
|
| Language |
ua
|
|
| Subject |
управління маркетингом
прибуток попит |
|
| Title |
Інформаційна підтримка процесу управління маркетингом : [препринт]
|
|
| Type |
Conference materials
|
|