Гендер і його репрезентація в капіталістичній і соціалістичній рекламі
eKMAIR
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Contributor |
Брюховецька, Ольга
|
|
| Creator |
Шостак, Наталія
|
|
| Date |
2010-06-24T07:53:19Z
2010-06-24T07:53:19Z 2010-06-24T07:53:19Z |
|
| Identifier |
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/834
|
|
| Description |
Робота присвячена з’ясуванню поняття гендер, дослідженню особливостей репрезентації статі в капіталістичній і соціалістичній рекламі на основі порівняльного культурологічного аналізу, заснованого на гендерних дослідженнях, що займають міждисциплінарне поле, близьке як до культурології, так і до соціології. Зроблено спробу переінтерпритувати традиційне уявлення про радянську рекламу, виокремлено комерційну рекламу як джерело нехарактерних для радянської ідеології гендерних стереотипів.
|
|
| Language |
ua
|
|
| Subject |
гендерні стереотипи
капіталістична реклама соціалістична реклама маскулінність фемінність |
|
| Title |
Гендер і його репрезентація в капіталістичній і соціалістичній рекламі
Gender and its Representation in the Capitalist and Socialist Advertisement |
|
| Type |
Other
|
|