Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Здібності у системі ціннісної регуляції розвитку творчо обдарованої особистості
- » Інвенційно-стратегіальна модель розвитку творчо обдарованої особистості
- » "Три кроки" – концепція програми розвитку здібностей та обдарованості
- » Елементарна математика
- » Навчання учнів основної школи методам геометричних перетворень
- » Про вивчення функцій у класах фізико-математичного профілю
- » Методика навчання математики
- » Метод "вибуху" А.С. Макаренка як спосіб вирішення деструктивних конфліктів і виховання...
- » Організація професійної технічної освіти у Другій Речі Посполитій (1918-1939 рр.)
- » Розвивальне навчання старшокласників способу обчислення
границь, що зводяться до інтеграла
- » Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів
- » Двофазова підготовка вчителів у ФРН
- » Організаційно-педагогічні умови реалізації моделі формування моральної культури як...
- » Гуманітарні дисципліни в системі гімназійної освіти Австрії
- » Становлення системи підготовки педагогічних кадрів у Франції (1879-1960 рр.)
- » Моральні цінності в педагогічній системі А.С. Макаренка
- » Формування вмінь самовдосконалення студентів у позааудиторній діяльності з фізичного...
- » Релігійний аспект у гендерному підході як принципово новій теорії, заснованій на...
- » Роль викладача у процесі формування професійної іншомовної компетентності майбутніх...
- » Формування правописних навичок майбутніх учителів початкових класів
- » Історія перекладу та перекладацької думки в Англії ХІV ст.
Кальниченко, А. О.; Подміногін, В. О.
2025-05-25
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Методичний потенціал автентичної відеофонограми для навчання майбутніх юристів...
- » Студійський устав та наративна програма Києво-Печерських книжників
- » Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики
- » Функціональний підхід до визначення професійної компетентності вчителя біології та...
13226 - 13250 з 21134 результатів
<< < 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 > >>