Комунікативна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Комунікативна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів
					 | 
		|
| Creator | 
															Сєрих, Т. М.
					 | 
		|
| Subject | 
															компетентність
					 професійна компетентність комунікативна компетентність competence professional competence communicative competence 37.02  | 
		|
| Description | 
															У статті розглянуті питання формування комунікативної компетентності як складової професійної компетентності. Проаналізовані основні підходи вчених до визначення сутності компетентнісного підходу в системі освіти. Систематизовані основні підходи до визначення сутності комунікативної компетентності особистості. На основі аналізу науково-теоретичних джерел розглянуто та визначено поняття “комунікативної компетентності” як сукупність комунікативних норм, знань і правил педагогічного спілкування, оволодіння його ситуативною технологією, використання комунікативного потенціалу в повному обсязі, а це забезпечує сприймання, розуміння, засвоєння, подальше використання, передачу інформації, а також уможливлює ефективність управління комунікативними процесами під час педагогічної діяльності. The article deals with the issues of communicative competence as a component of professional competence. The main viewpoints of scientists to determine the nature of competence-oriented approach are reviewed here. The main approaches in understanding of the determination the nature of the communicative competence of a person are systematized. On the basis of the analysis the scientific and theoretical source it was considered and defined the conception of "communicative competence" as a set of communicative norms, knowledge and rules of pedagogical communication, its situational technology mastering, and the application of communication potential to the full extent and it is a result of providing the perception, understanding, assimilation, use in future, transfer of educational information and enabling effective control of communicative process during teaching.  | 
		|
| Date | 
															2019-04-24T09:39:54Z
					 2019-04-24T09:39:54Z 2016  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Сєрих, Т. М. Комунікативна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів / Т. М. Сєрих // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 214-220.
					 http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24323  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Publisher | 
															Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
					 | 
		|